ماکان بند در خوی کنسرت رایگان برگزار می‌کند

ماکان بند در خوی کنسرت رایگان برگزار می‌کند

1401/11/25 - 06:48 ارسال شده توسط :دهکده موسیقی دسته بندی :اخبار موسیقی 1 نظر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه ماکان بند شب گذشته 23 بهمن 1401 طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این اجرا هم از نظر قطعات و هم به لحاظ ترکیب نوازندگان نسبت به اجراهای گذشته ماکان‌بند، فضای متفاوتی داشت.

گروه ماکان بند بعد از 7 ماه کنسرت خود را در حالی از سر گرفت که از طراحی صحنه تا اجرا سعی داشت اجرایی متفاوت را به مخاطبانش ارائه کند.

امیر مقاره و رهام هادیان در ابتدای کنسرت از حمایت طرفداران تشکر کردند و آنها را خانواده بزرگ ماکان خطاب کردند؛ خانواده‌ای که در غم و شادی کنار هم هستند. اجرای شب گذشته با حضور یازده نوازنده سکشن زهی روی صحنه همراه شد که در نوع خود اتفاق بی‌سابقه‌ای بود.

 

 منبع : خبرگذاری تسنیم

ماکان‌بند در این اجرا، قطعاتِ سنگین با ریتم آرام را برای اجرا انتخاب کرده بود که اجرای این آهنگ‌ها با همراهیِ ویژه حاضران در سالن خوانده شد.

لباس‌های رسمیِ رهام هادیان و امیر مقاره به عنوان خوانندگان گروه از نکات جالب کنسرتِ شب گذشته بود. همچنین کلیه نوازندگانِ حاضر روی صحنه هم لباس‌هایی رسمی به تن داشتند. این انتخاب لباس به دلیلِ همراهی با اندوهِ مردمانِ زلزله‌زده‌ی خوی بود.

در سانس دومِ این کنسرت، امیر مقاره خواننده گروه، روی صحنه، مهمانی از شهر خوی را معرفی کرد. او یکی از اهالی شهر خوی بود که خود را به این کنسرت رسانده بود.

امیر مقاره پس از معرفی این هوادار گفت: به محض بهتر شدنِ شرایط شهر خوی، کنسرتی رایگانی در این شهر برگزار خواهیم کرد تا ثابت کنیم خانواده "ماکان" در شادی و اندوه کنار هم خواهند بود. امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور، همراهی لازم را برای انجام این کار با ما داشته باشند.

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید

درباره دهکده موسیقی

بانک اطلاعات آموزشگاه ها و فروشگاه های موسیقی و اساتید و نوازندگان ایران

logo-samandehi
خبرنامه

برای با خبر شدن از اطلاعیه ها و آفرهای دهکده موسیقی ، ایمیل خود را در این قسمت وارد نمائید.

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دهکده موسیقی می باشد. طراحی و توسعه توسط شرکت پارسیسا

منوی دهکده موسیقی
×